Fullt upp...

Vet att jag varit dålig på att göra några inlägg den senaste tiden men har haft häcken full.. barn, hund, hästar, man & hus..*pust* vet ärligt talat inte hur man skall hinna med allt när jag börjar skolan i januari..Lovar att lägga ut bilder från utställningen så fort jag får en stund över!! Annars så är allt bra. Dino har blivit jätteduktig på att lyssna till "stanna" när han går lös. Han stannar direkt och krumbuktar sig och viftar på svansen. Sååå duktig!! Vi brukar öva stanna ca 6 gånger på en promenad och sista gången sätter jag på honom kopplet. Det vi ska börja öva mer på är att inte skälla så fort någon knackar på dörren..jag vill att han ska kunna vara avspänd och inte fara upp som en jihu så fort någon kommer. Detta kommer nog att kräva en hel del träning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0