Stranden

I fredags var vi i Fiskebäckskil. Dino var med och stroppade stolt runt på stranden. Vi hade med hans lilla resebur och ett paraply, så när han var trött sussade han gott i den med paraplyt uppfällt över buren. Tror Dino tyckte att torkad tång var trevligast på strandbesöket, och försökte tugga i sig de han kom åt, och han rullade sig även i det så han måste tyckt att det luktade gott *skratt*

Han är så duktig våran lille prins, buren i bagagen är inga som helst problem, tvärtom så verkar han tycka om den, och sträcker ut sig och myser innan han somnar. Han är en underbar hund och jag är så glad att just han kom till oss. På kvällen när det är dax att sova och jag står i badrummet kommer han gärna och gnyr och talar om att jag ska flytta hans säng och ställa den nedanför soffan som jag gjort varje kväll sedan han kom.(sover på soffan för att inte väcka dom andra om det blir ut för att kissa Dino på natten) Och han ger sig inte med gnällandet förren sängen är flyttad. Han är för härlig!!


Dino med tungan rätt i mun..


Tim och Dino kollar så att krabbspöt funkar..

Kommentarer
Postat av: Jennie Lindblom

Mår han bättre nu? Hur går det med rumsrenligheten? Växer och frodas gör de iaf... Man märker hur muskulösa de börjar bli, de små busarna.



HA en nice vecka!/Jennie

2009-07-21 @ 13:46:05
URL: http://jerseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0