Sitt

Dino har lärt sig sitt!! Han är så otroligt duktig, och har lärt sig jätte fort :)  När jag säger sitt när han är uppspelt är han så söt för han liksom studsar till med frambenen efter att han satt sig precis som om han skulle vara baktung..*skratt* Snart blir det dags för nästa steg, ligg.

Igår tog jag fram klotången igen. Sist gick det bra att klippa så länge jag inte höll fast tassarna. Men vissa gånger måste man ju det för att komma åt. Denna gången tyckte han inte om det. Han börjar bli rädd trots att jag inte klippt i pulpan nån gång, så vi får se om vi kan arbeta bort rädslan eller om det kommer att bli klippning hos hundfrisören i fortsättningen så som vi fick göra med vår förra hund.


Dino har fått nys på godiset inför sitt träningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0