Resan

Den stora dagen var här som vi så länge hade väntat på! Kl 09:15 hämtade jag en av mina bästa vänner Emma som skulle följa med mig ner till Jönköping. Vi skulle vara framme runt 12.30 tiden så vi hade gott om tid på oss. Vi hann till och med stanna på Djurmagasinet i Falköping och handla lite mer grejer till Dino, bla. en bur till bilen.

När vi kom fram till Gunnel och Rolf gick vi först ut och tittade på Dino som glatt sprang omkring i trädgården och lekte med dom stora hundarna. Han hade växt en hel del sedan vi var och hälsade på, men var fortf. väldigt liten. Så otroligt söt och aldeles underbar!  Sedan blev vi bjudna på kaffe, och vi pratade och gick igenom papprena. För er som är intresserade av en Dvärgpinscher kan jag varmt rekommendera Gunnel och Rolf på Ronelkas kennel. Väldigt trevliga och seriösa männskor, det kändes väldigt bra att köpa en valp från dom! Ser verkligen fram emot valpkursen som ska vara i Jönköping, då alla valparna ska vara med. Ska bli jätte kul att få träffa alla syskonen till Dino, och få se de olika personligheterna.

Resan hem gick jättebra. Dino blev lite orolig mot slutet och ville klättra runt i bilen, men då stoppade vi in  honom i reseburen som vi hade med oss och han somnade direkt!
Lillprinsen sitter hos Emma på väg till sitt nya hem.


Kommentarer
Postat av: Moa ! :DDD

Naaaww så söt e han !! Y

2009-07-09 @ 22:34:18
URL: http://moaalvachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0