Första natten, första dagen.

Natten har gått otroligt bra! Dino sov från 23 till 05:45 och gnydde inte en enda gång. För säkerhets skull hade jag bäddat till mig i soffan i vardagsrummet, och Dino låg i sin säng nedanför soffan. Någongång på natten tittade jag ner och två små pliriga ögon såg på mig, då stoppade jag ner handen i hans säng och han kurade ihop sig ovanpå den och somnade med en suck.

Under dagen har han varit jätteduktig, det har väl hänt ett par olyckor på golvet. Men inte alls så många som jag trodde det skulle vara, utan han har gjort det mesta ute. Barnen är överlyckliga och busar när de kan, men lyssnar även på banningar och låter honom vara när han sover. Min man har även han fallit som en fura för lillprinsen.

Katterna håller sig undan, men Dino har i alla fall hälsat på Elsa och det gick bra. Esther är inte lika nöjd och satt och tittade surt på den nye familjemedlemmen bakom staketet i trappan.
Esther undrar vem som tar plats i huset...


Hos husse


Äta måste man..


Är jag inte bedårande söt??

Kommentarer
Postat av: moa

Jag vet inte hur man svarar på kommentarer på min blogg -.- men iaf så svarar jag nu: Jag fixar den själv. Gå in på Design och still mallen, där står det färer och allt sånt, bara att ändra ;D

och jo han är jätte söt på bilden ! :)

2009-07-09 @ 23:12:47
URL: http://moaalvachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0