15 juli

Idag har vi varit i Lysekil. På vägen ut skulle vi prova om Dino kunde ligga i buren i bagagen utan att protestera för mycket. Vi hade med oss den lilla buren i fall att, men han var jätte duktig. Han gnydde en liten stund sen somnade han och sov hela vägen ut. Vi åkte till havets hus, och gissa om jag blev förvånad när Dino fick följa med in där!? Jag hade planerat att ta en promenad med honom utanför medan Stefan och barnen var inne och tittade, men det löste sig ju jätte bra. Han fick följa med in så länge vi inte gick in i restaurangen.

Efter havets hus gick vi och åt på en uteservering, tror Dino var lite sömnig efter att ha tittat på fiskar och krabbor ;) så han somnade gott i mitt knä medan vi åt. Vi mötte upp några vänner och efter maten gick vi lite på stan och kollade lite affärer. Dino satt på min arm eller så satt han i tygväskan vi hade med oss och kikade upp med huvudet, han verkade väldigt nöjd :)
Kl 17 var det meningen att vi skulle kollat på riddarspel, men tunga skyar med regn blåste in och det dröjde inte länge förren det öste ner. Vi åkte hem i stället, och när jag stoppade in Dino i buren gnydde han inte alls utan kröp ihop och sov hela vägen hem. Han är så duktig vår lille prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0