11 Juli

Natten har gått bra! Vi har tagit en övningspromenad i koppel och Dino var jätte duktig. När han går lös har han även tuffat till sig lite och vågar gå längre ifrån mig, då brukar jag smyga undan lite och gömma mig, och då blir han snabb på att ta reda på var jag är. När han hittar mig berömmer jag honom ordentligt.


Det märks att han börjar känna sig trygg nu för han släpper loss riktigt och personligheten börjar komma fram. Det är ett riktigt litet busigt yrväder som älskar att ligga i knät och att kela. Han har även fått dille på att sno skor, tofflor och sandaler. Idag hade vi besök och naturligtvis kunde en av gästerna finna sin sko nedbäddad i Dinos säng *skratt*.
Det märks att när han tar saker som han inte får ha, så är han fullkomligt medveten om detta *ler* och han gör allt för att komma undan och försöker bli omöjlig att fånga in!


Lillprinsen kommer gärna och talar om om han vill ligga i knät, vilket är varje gång han vill sova. Men jag tycker att det är viktigt att han lär sig att han inte alltid blir upplockad så fort han gnäller och då piper han en stund men lägger sig sedan i sin säng och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0