10 Juli

Natten har gått jättebra! En liten olycka på golvet och Dino gnydde en gång men somnade så fort jag stoppade ner handen i hans säng så han kunde kura ihop sig på den och somna. Rastningarna i trädgården har inte varit speciellt populära idag för varken mig eller Dino eftersom regnet har öst ner hela dagen och gör fortfarande så. När vi varit ute har han darrat som ett asplöv och tittat upp bedjande på mig i omgångar, men han har varit jätte duktig och gjort det mesta ute idag med!

Dino har fått syn på en av katterna

Nu på kvällen har vi haft besök av grannen och deras hund Kiara. Dino var på lekhumör men jag tror att Kiara mest tyckte att han var liten och "jobbig", då hon mestadels ignorerade honom. Kanske blir mer lek nästa gång de får träffas :)


Full fart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0